Tuesday, November 29, 2005

result, yey!

setelah usai majlis jamuan utk alumni tu, malamnya aku dihantar ke jln hamzah, naik bas ke kamunting.

dijemput wadi dan afif di kamunting pukul 3 pagi, dan hari siangnya menjadi orang paling penting kat majlis di rumah wadi. kalau aku takde, mesti majlis tu tetap berseri. hehehe. dapat gak 2-3 kiriman salam dari tetamu yang datang. malamnya plak, dlm pukol 11, bertolak ke kl, ikot fuda, afif dan hilmi.

sampai gombak pukol 4 pg. siangnya, gi kl cari sandal, sbb kasut tertinggal dalam kereta afif. aku menuju penuaan.

dan saat ini dok dalam lib uia, menekan kekunci supaya korang boleh baca ni. malam karang naik bas balik kb, lusa atau tulat datang kl balik. nyatakan maksud istilah xzosted.

dan berkenaan rizat: ngape dia ckp pukul nam baru bleh check? aku check lpas asar dah dpt. and the result? trok macam hapa2. jgn tanya brapa.

harapan nak grad 1st class upper yang samar akan diusahakan menjadi terang dalam baki 6 semester panjang.

5 Comments:

At 5:22 am , Blogger Amermeftah said...

1. Apakah maksud usai? Sudah dua kali aku tgk kau pakai.
2. Seminggu dua ini aku melakukan perkara yg dibenci Nabi, memakai selipar kahwin. Aku tak tahu macam mana selipar aku boleh kahwin. Agaknya kahwin lari.
3. قال الله : ومن نعمره ننكسه فى الخلق افلا تعقلون
4. Harapan aku utk mendapat bissyaraf (Hons.) berkecai sama sekali dgn sangkutan aku baru-baru ini dan tak bisa dicapai lg kerana sistem Mesir dan of course diri aku sendiri.

 
At 9:11 am , Blogger Mohd Noor ~pakcu~ said...

ala...xde mslh...mst bluhnye ceroh...mende bule kiro..doesnt matterla..
aa aku pung xtau mksd usai2??mende tuh??

 
At 5:46 pm , Blogger kma said...

bm kamu semakin mengancam

 
At 12:19 am , Anonymous Anonymous said...

usai tu maknanya sudah
contoh: usai subuh: sesudah subuh

 
At 9:36 am , Anonymous Anonymous said...

ganbare! ganbare!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home