Friday, November 25, 2005

bunga kaktus dan berry hitam

siang tadi, sebelum berangkat ke balai islam, posmen yang baik hati tu hantar surat. maka, sampul pun dibuka. from the office of deputy rector. aku tak sabar nak baca. cuak ada, suka pun ada, takut kena gantung ke, dapat deanlist ke, ape ke. tapi kalau nama yang ada kaitan dgn deputy ni biasanya benda tak berapa baik sangat.

larangan terlibat dalam apa jua jenis kempen politik untuk pilihanraya kecil pengkalan pasir. begitulah apa yang aku faham. saspen tol.

hari ini tidak berhujan. air sungai2 utama tetap melimpah dengan kadar malar. mungkin sebab hujan di hulu. musim ini, kaktus di laman nenek takkan berbunga, dan berry hitam akan galak berbuah.

4 Comments:

At 3:09 pm , Blogger Amermeftah said...

Katanya org2 tua lama, kalau hujan di hulu, hilir takkan hujan. Kalau hujan di hilir, hulu takkan hujan. Adakah berry hitam itu terajang? Atau sememangnya blackberry?

 
At 5:28 pm , Anonymous Anonymous said...

berry itu berrylah. aku takdak dica nak ambik gambar berry nih. adapun terajang yang berpohon2 itu pula tahun ini malu untuk berbuah.

 
At 3:19 pm , Blogger Amermeftah said...

Bagusnya mereka, mengikut sunnah utk malu malangnya tak bertempat. Tak dptlah lg lidah-lidah kita menjadi biru atau hitam...

 
At 4:32 pm , Anonymous Anonymous said...

juga leher2 baju-T buat lap mulut

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home