Friday, November 04, 2005

akhiran ramadhan dan awalan raya

maka berakhirlah ramadhan dengan prestasi aku tahun ni amat buruk sekali dibandingkan dengan tahun2 sudah. jatuh amat. sibuk dijadikan alasan, mungkin?

Hari raya, hui. Macam2 ada. Yang pasti, ada ketupat, lemang, rendang, tapai pulut dan seangkatan dengannya. Yang takde: tapai ubi. Taktau laa betul2 takder atau ada kat sesetengah tempat yang aku tak tau, sebab aku taknah jumpa orang hidang tapai ubi raya2 ni.

Memang betullah, hari raya ni satu rahmat utk umat manusia. Alhamdulillah ada hari raya, dapatlah kita maafan ampunan segala dosaan sesame kita. Bayangkan kalau takder rayer, haram nak mintak ampun maaf. Jadi pada kesempatan ni, mintak la ampun maaf kat sesapa yang korang terasa banyak berdosa padanya.

Apa yang buat korang hepi raya2 ni? Bagi aku, malam raya ni aku terasa hepi sangat, lebih hepi dari jumpa awek atau terima panggilan dari awek. Rasa hepi giler sebab memember lama susah2 jer kontek aku dr oversea. adori call, arexyuone pakai ym. mlm ni berkontek ngan kkma laks. Betullah, orang kata: sorang member yang baik lebih baik dr 10 awek. ; P

kamu semua; tiada galang ganti.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home