Thursday, October 27, 2005

Sila bersabar makan rojak ini

Adaptasi dari cerita ruhayat:

I got a msg: “wo zhente ai ni
wo zhente ai ni”? earlier, I sent a msg regarding something* that I had sent just before, and the reply I got was: wo zhente ai ni? What? Don’t u know that wo zhente ai ni means: kau nampak sungguh kacak yang amat hari ni (taukid berganda digunakan) dan aku terasa macam nak tarik tangan kau pegi jumpa bapak aku dan selepas itu kita ramai2 pergi pejabat tok kadi?
Wo zhente ai ni? what? The truth is if not because of the credit constrain, I would have replied: wo ye shi. Thus my friends, let us berzaujah awal2. Kalau bonda aku tau, mesti dia bising2 ni. ;p
*bukan botol pepsi tarik tu dan orang yang berkaitan dengannya.

dan janganlah cinta kamu kepada duniawi itu melebihi cintamu kepada Allah dan Rasul-Nya

jugak, aku telah menerima satu (1) sms yang sama macam yang zam dapat dari seekor setan yang terlepas dari tali pasung bulan ramadhan. Takpelah, mudah-mudahan dia akan mendapat hidayah. Apa kata kita hantar santau pakai sihir putih (?) kat tuan punya nombor tu?


moral:
1) jangan nak menggatal
2) boikotlah pepsi dan kroni2nya
3) ada setan yang tak terpasung pada bulan ramadhan: minaljinnati wannaas.
4) Sihir adalah sihir, tanpa mengira warna kulit dan bulu.

5 Comments:

At 12:27 pm , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 8:16 am , Blogger Amermeftah said...

وكفى بالله وكفى بالله

 
At 10:57 pm , Anonymous Anonymous said...

aku x pehey mu nok ghoyak gapo ceghah..naive sgt ko aku nie atau terlalu sengal ..?

 
At 12:30 pm , Anonymous Anonymous said...

btol..btol...aku pun tok pehe gapo dio ni...confuse (?)

 
At 12:34 am , Anonymous Anonymous said...

amboi2!!! perasan je org tu!!! masuk bakul angkat sendiri!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home