Monday, November 13, 2006

monolog diri

s: saya seorang yang suka membaca. jadi, selaku seorang yang suka membaca, saya akan baca apa sahaja, apa2 sahaja yang saya dapat hadam dengan mudah, dan itu tidak termasuk buku2 teks pelajaran. diulangi, tidak termasuk buku2 teks pelajaran. dan ini amat menganggu emosi saya. amat mendera. esok saya ada exam. kertas terakhir. di hadapan saya ada buku teks elektromagnetik: subjek untuk esok, dan bahan2 bacaan yang lainnya. ternyata, saya akan pantas memilih bahan bacaan lain selain buku teks tersebut. bagaimana masalah saya dapat diatasi? tolong!! esok exam ni!!

j: "sesungguhnya, Allah tidak akan merubah sesuatu kaum itu melainkan mereka merubah apa yang ada pada diri mereka"

oleh itu, stadi la wei!!

3 Comments:

At 10:45 am , Anonymous Anonymous said...

Saudara juga harus tahu. Di sini juga minggu peperiksaan. Selain buku teks yang tebal dan berat juga membosankan jika dibaca lama-lama, ada juga novel, kump cerpen, majalah dan... blog saudara. Ya, saudara harus tahu bahawa blog ini telah menyebabkan saya terpesong daripada buku-buku teks pelajaran. Harap maklum. =)

 
At 1:04 pm , Blogger Nazirah Ashari said...

yeah, sangat sama dengan saya. tapi saya dah tahu macam ner nak ubah. hehe. good luck ya!

 
At 8:19 pm , Blogger weAr said...

mung ni...dop abisĀ²..bilo cuti buley doblas?
bakar aye lagi jom..smo oghe cuti segho bley 12&1 ni..aku 15dis-21feb..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home