Wednesday, November 01, 2006

kisah exam

memang, setiap kali nak exam, tidur tak lena, kitaran bulan terganggu, mata sembab. aku taknak exaaam wuwuwuwu. setiap kali nak exam mmg xkan cukup tidur, bukan sbb stadi, tp sbb mmg takleh tido. stadi. stadi? mood stadi dah lama ilang, ilang kat rumah masa balik beraya aritu. nak balik aaaa, tapi x mungkin. macam tahun lepas gak, cuti sem kali ni x balik. mai kita lepak ngn jasad2 metafizik yang ada kat uia ni. esok exam mikroP, antara sabjek killer bebudak com-u, tapi haram tak sentuh lagi buku dia. result dia dah terbayang depan mata aaaaaa. macam kata hafiz: kalau stakat nak pass, baik takyah masuk u. aku mula terasa giler ngan kata2 dia. tu laa, saper soh last minute baru nak stat cari nota?

kaori: ye, itu semua white lie dari aku untukmu. aku suka member ko tu hahahahahahahahaha

aperpun, untuk semua, selamat exam.

p/s: ini adalah lalutan yang nyata dr aku. sila pandu basikal anda dengan cermat.

6 Comments:

At 11:12 am , Blogger Nazirah Ashari said...

betul betul... exam memang tak bley tido sebab stadi tapi sebab memang tak bley tido. giler arr.

 
At 6:07 pm , Blogger weAr said...

hero dop ggadoh la neh..pahtu dop cukup tdo.

 
At 11:52 pm , Blogger RATNA RAHIM said...

apakah wear tgh cito psl diri sendiri? :D gapo2 pon...selamat exam...good luck

 
At 10:43 am , Blogger weAr said...

cik bawang mengantoikn wear!!

http://www.geckoandfly.com/blogspot-templates/
sai,klo nk file gif hok kt address bar tu aku bleh watkn.oyak jh nk lagu mno..

 
At 5:42 pm , Anonymous Anonymous said...

mung wat hok baru kokmung, bui hoktu kakku hahahahaha. buleh dop ggitu?

 
At 1:25 am , Blogger weAr said...

owoh2...
counting nk balik.nk g jeput aku?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home