Sunday, July 02, 2006

mari menggelepar ramai2

i- parti bujang (2 malam sblm akad)

kek yum2

ada bbq gak


mmmm....

selepas pemotongan

adapun majlis parti bujang ni di buat di rumah abah, dan macam biasa, bila parti bujang, ada stripper. abah jadi stripper malam tu. takleh upload gamba, takut korang muntah.

ii-malam akad nikah


tukang mekap ialah seorang artis. "malam ni kita solek biar jadi macam badut", demikianlah kata2 matli


aku terima nikahnya....


aku pelik ngan zaki nih. orang tgh tadah tgn, dia dok kumpul chakra.

zaki ngan ahnaa

p/s: aku upload lagi gambar2 lpas ni. skang x sempat. ptg ni kna naik tren dah. ke gm.

komen abah: pasni zaki takleh cakap ana-enta lagi dah, sebab ana tu bini dia.

pesanan zaki plak: korang kawin la cepat2.

6 Comments:

At 10:17 pm , Blogger weAr said...

sai dok mno loni?

 
At 2:16 pm , Blogger kaori_kenshin said...

salam...Fuhhh!! Mesti bride tu cun gle!! Beso nyer kek tu!!

 
At 10:21 pm , Anonymous Anonymous said...

Assalamualikum

sila terima tahniah dari saya abang Zaki...

saya samer dari palestin

salam

 
At 4:30 pm , Blogger Amermeftah said...

oh, sudah nikah. panggilannya bila. tapi tak semesti pergi. 'sibuk'. tuan kamera bila lagi? sampaikan tahniah aku. maklumlah, 'sibuk'.

 
At 4:16 pm , Anonymous Anonymous said...

tuan kamera tak lama jer lagi..hoho

 
At 5:07 pm , Anonymous Anonymous said...

tuan kamera. ehem2. tak lepas ngan ibunda lagi.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home