Wednesday, January 25, 2006

ludah

mari ramai2 jilat ludah sendiri. jilat ludah sendiri? kamu sanggup?

itulah kamu. suka sangat latah meludah. ludah kanan, ludah kiri, ludah depan, ludah belakang, ludah atas kena muka sendiri. aku tunggu gelakkan ajer.

dulu siapa yang meludah? "kau tak islamik. kau tak ikut sunnah. mana kopiah kau? pakaian barat ni bid'ah tau! tak islamik! karut! bid'ah! fasiq! takleh jadi imam!"

aku diam sajalah, sebab kamu waktu itu islamik. sebab, aku kira berserban berjubah itu islamiklah. aku ini tidaklah.

sekarang siapa yang jilat balik ludah2 tu? aku gelakkan sikap jijik kamu. mana dulu kamu yang kononnya islamik? jalan2 pimpin tangan awek. pegang2 peluk2 laga pipi? ikut sunnah? islamik? hahahahaha. aku gelak besar. memang aku gelak besar. aku benci sikap kamu. penjilat ludah. buang serban buang jubah jilat kahak. penipu!

oi, selisih ngan aku tak payah tutup muka. aku kan tak islamik?

p/s: sekadar mententeramkan hati di kala orang lain balik bercuti di kampung. moral: jagalah hati. err, saper2 nak tolong translatekan ke dalam bahasa urdhu? atau arab atau inggeris?

6 Comments:

At 10:57 pm , Blogger ibnu_umar said...

salam.. eh, macammana mao tulis msg di shoutbox mu?

 
At 4:53 am , Blogger kma said...

la. tak balik. buat homework ke ade plan lain? ;p sape meludah sape menjilat ludah ni?

 
At 12:55 pm , Anonymous Anonymous said...

tok balik ceroh cuti lamo neh? rajin sungguh budok nih. (kawe tok balik jugok puji kawe rajin getek)

 
At 11:23 am , Anonymous Anonymous said...

1)tulis shj begitumanasekalipun di shoutbox itu.
2i) cuti tak balik, gi masuk hutan. best hu3
2ii)yang menjilat ludah adalah yang pernah meludah.

 
At 11:14 pm , Anonymous Anonymous said...

let us lick our own spit. our own spit? do you dare?

That's you. Love to spit. spit right, spit left, spit front, spit back,spit up but hit your own face. i just wait to laugh.

who use to spit?" ur not islamic. ur not following the sunnah.where's ur kopiah. western clothing is bid3ah u know. not islamic. nonesense. bid3ah. faseeq. cannot be an imam."

i just stayed quiet. coz u were islamic that time. coz, i think wearing jubah and turban is islamic. and i am not.

now who licked back those spits. i laughed at ur disgusting attitude. where are u who use to be islamic. holding ur lover's hand here and there. touching hugging kissing? following sunnah? islamic? hahahahahahaha. i laugh a lot (lol). i really laugh a lot. i hate ur atitude. spit licker. throw the jubah throw the turban lick phlegm. liar!

oi. if u pas by me, u dont hav to close ur face. i'm not islamic am i?

p/s: just want to calm my heart while others are having vacation at their homes. moral: watch ur heart. err, anyone want to translate to urdhu, arabic or malay?

double p/s: im not fluent in arabic, i dont speak urdhu...

 
At 4:00 pm , Anonymous Anonymous said...

special thanx to the translator. nah, coklat panas secawan. : )

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home